zondag 17 april 2011

Een nieuwe start..






Op 09-04-2011 is mijn eerste review voor de site eigenwereld online verschenen. Hierin behandel ik de koning onder de pulp van de laatste jaren: Hobo with a Shotgun. Er zal wekelijks een nieuw en uitgebreid stuk verschijnen op die site waarin ik de meest opvallende titels, die ik de afgelopen periode heb gezien, onder de aandacht probeer te brengen.

Mijn voorkeur gaat uit naar de onbekende en haast ongegeneerde cinema. Pulp, cult, trash.. you name it. Op deze persoonlijke blog zal ik alle films behandelen die ik hieronder reken. Buiten al dit ongezonde kijkvoer neem ik ook de tijd voor wat mainstream cinema, maar daar valt al genoeg over te vinden op het wereldwijde web. Ik ben enorm enthousiast wanneer ik spreek over de onbekendere pareltjes die zich op mijn pad begeven, je kunt het zelfs fanatiek noemen. Ik hoop hier mijn passie te kunnen laten spreken en kan alleen maar hopen dat het aanstekelijk werkt.

0 comments:

Een reactie posten